torsdag 10 januari 2013

Människans kretslopp

I går börja skolan, det va faktiskt inte så hemskt som jag trodde men det va lite jobbigt när jag skulle sova, gick typ och la mig vid 22.00 men somna typ vid 01.00 *s*
Men skola  är en del av livet, man får liksom en känsla, kan ej förklara den känslan men det är en känsla som jag tror alla känner ibland, att man liksom har en plats någon stans. Men jag vet ej, jag får en sån känsla ibland. 
Men det är liksom i skolan som nästan allt händer, man hittar sina vänner, man blir kär fast det har ju sina dåliga sidor oxå, man kanske blir mobbad, är alltid den som är utanför vad vet jag. Men skolan är en dela av livet. Som allt annat. Det går som i ett kretslopp, först föds man, sedan börjar man på dagis/förskola, sedan skolan, sommar jobb som leder till ett jobb, sedan blir man gammal och slutar jobba och sen kommer det tråkigaste, döden. Men måste ju dö sen, för när någon dör föds någon annan. 
Människans Kretslopp, livets lopp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar